Dikke kus voor Ans - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Silke Hulman - WaarBenJij.nu Dikke kus voor Ans - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Silke Hulman - WaarBenJij.nu

Dikke kus voor Ans

Blijf op de hoogte en volg Silke

05 April 2014 | Australië, Byron Bay

Helloooooo

Dit wordt waarschijnlijk mijn laatste blogje, want over 3 weken ben ik al weer thuis :(
Het is ook al weer 2 maanden geleden sinds mijn laatste dus dit gaat weer een erg verwarrend verhaal worden denk ik!!
Heb eigenlijk geen tijd om er een leuk verhaal van te maken ook, want ik zou vandaag koken en mn vrienden hierzo hebben honger haha, maar nu weten jullie in elk geval even waar ik uithang! Dus in het kort :
Vlak na mijn vorige blog, eind januari, ging ik naar vrienden van Paul en Ingrid (mochten jullie dit lezen, heeeeel erg bedankt daarvoor!!) die vlakbij Melbourne wonen, in Yarra valley. Zij hebben een conference center en daar kon ik werken! Het was sowieso wel even heel erg fijn om even bij te komen van dat backpackersleventje, wat toch soms, heel soms, wel vermoeiend is! Heb daar echt een superleuke tijd gehad, ze waren zo aardig en ik heb hele leuke dingen gedaan! Gevlogen in hun kleine vliegtuigje, gejetskied, en ze namen me mee naar een musical enzo, zo lief! Ben daar ongeveer een maand geweest, en toen naar in de buurt van Sydney gegaan, om daar te logeren bij vrienden die ik eerder had ontmoet in Sydney tijdens kerst. Toen met 1 van die vrienden en nog 3 anderen die ik al eerder had ontmoet, de great ocean road gedaan! Dat was heeeeel erg mooi en superleuk! Het weer was daar alleen niet zo goed, daarom ben ik mee terug gereden naar Sydney.
5 van mijn zweedse en engelse vriendinnetjes die ik in Nieuw Zeeland had ontmoet zouden deze week in Byron bay een reunietje houden, waar ik eerst helemaal niet bij zou zijn omdat ik eigenlijk in Melbourne zou blijven. Maar nu kon ik daar dus heen! Ben toen daarvoor nog een weekend in Brisbane geweest, om Loulou te zien!! Dat was zooo leuk!

Nu ben ik sinds maandag in Byron, echt helemaal het goeie leven aan het leven hier. Dat is voor deze week heel leuk, maar het voelt ook wel naar, want je doet echt alleen maar waar je zin in hebt en hoe gek dat ook klinkt, dat gaat ook vervelen. Werken voelt dan toch wel goed! Daarom ga ik morgen met Emelie, een van de zweedse meiden, mee terug naar de boerderij waar ze al een paar maanden werkt. Met 200 paarden! Het is voor eten en accomodatie dus nog geen geld maar het kost dus ook niks :) Ben heel benieuwd, het is echt keihard werken zegt ze, dus beter geniet ik hier nog maar even van. Daar ga ik heen voor 2 weken, en dan naar Sydney voor mijn laatste week, voor ik naar Amsterdam vlieg de 27e.
Dat was dan even mijn snelle blogje, nu ren ik snel terug naar mijn hostel en nog even een avondje feesten voor het harde werken kan beginnen!!
En oja, ik wil niet naar huis :( soms had ik er best zin in de laatste tijd maar echt, ik zou het liefst voor altijd blijven reizen! Toch, die dag, de 28e dat ik iedereen dan eindelijk weer zie, is wel iets waar ik maar aan blijf denken en zooooo'n zin in heb!! kortom, happy life :) haha tot snel!!
Ciaooooo

  • 05 April 2014 - 11:25

    Tamar:

    Lieve Sillie! Leuk om het te lezen! Ik vrees dat we toch nog een keer afscheid gaan nemen, de driemiljoenste keer inmiddels haha! Kom je de 20ste naar Syd? Ik werk tot de 18de! Tot sneeeeel! Ga je missen hier! Maar no worries over een paar maanden kunnen we samen janken dat we terug willen! Genietse, lieve Sil!
    Liefs, Tammie

  • 05 April 2014 - 12:15

    Frank:

    Hi Silke,
    Enjoy the last weeks to the max.
    See you at AMS.

  • 05 April 2014 - 12:58

    Marjan:

    Lieve Silke,

    dat worden nog een paar hele leuke laatste weken! Geniet ervan en alvast welkom weer in Nederland!
    liefs,
    Marjan

  • 08 April 2014 - 23:02

    Berdine:

    Hoi Silke,

    Heb net je blogs nog even allemaal doorgelezen. Wat een ervaringen, het plezier spat er vanaf! Goed om te lezen en je hebt dat toch maar mooi in je eentje gedaan. Respect!
    Vanuit mijn perspectief is het heel snel gegaan. Anderen denken daar anders over.........

    Hoe is dat voor jou? Ik lees wat dubbele gevoelens; blij om iedereen straks weer te zien maar ook nog graag willen blijven. Hoop dat jeondanks dat nog maximaal kunt genieten van de laatste weken. Tot ziens en alvast een goede terugreis gewenst! De lente is hier begonnen, dus je komt terug in een prachtig frisgroen Nederland.

    Groet Berdine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2014

Dikke kus voor Ans

02 Februari 2014

Terug in australieee mate

07 Januari 2014

In nieuw Zeeland!

19 November 2013

Maak ik zo veel mee, weet ik geen titel!!
Silke

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1537
Totaal aantal bezoekers 5113

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: